Nummerpladeopslag
Luk

PRO KIT HONDA CIVIC VIII FK1 FK2 FN1

2.250,00
PRO-KIT | PERFORMANCE FJEDRE
1. Valg af bilindustrien i hele verden!

Verdens førende inden for Performance fjedre og undervogne.
Konstrueret og testet til at fungere perfekt med standart dæmpere
Første skridt mod en komplet sportsundervogn
Lavere tyngdepunkt - sænker køretøjet op til 40 mm
Sænkning = Bedre accelleration & flottere udseende
Progressiv fjedre (Bliver hårde jo mere de belastes = bedre kontrol i sving)

Dette sæt passer til:
Mærke: HONDA
Model: CIVIC VIII HATCHBACK (FN, FK)
Type: 1.4, 1.6, 1.8, Type R
Årgang: 09.05 -
Akseltryk på foraksel til: 980 kg
Akseltryk på bagaksel til: 835 kg

Sænking på foraksel ca.: 25 mm
Sænking på bagaksel ca.: 25 mm
Bemærk note: A,18,20
Model/varenr.: E10-40-011-01-22
PRO-KIT | PERFORMANCE FJEDRE
1. Valg af bilindustrien i hele verden!

Eibach Pro-Kit er det perfekte svar til mest populære gadebiler.
Det er vores legendariske fjedersystem, der dramatisk forbedrer både et køretøjs ydeevne og udseende. Pro-Kit sænker bilens tyngdepunkt, hvilket reducerer en hængende bagende under acceleration, krægning i sving og overdreven dykning af forenden under bremsning.

Pro-Kit reducerer også overdreven gab mellem dæk og skærmkant og får din bil til at se lige så godt ud som den fungerer.

Hvert Eibach Pro-Kit er designet og testet af vores undervognsingeniører og præstationskørere, der leverer et lækkert udseende og høj ydelse, uden at gå på kompromis med sikkerhed eller køre kvalitet.

Ved at bruge vores proprietære, progressive fjederdesign, giver Pro-Kit den ultimative balance til at tage din passion for at køre, til et helt nyt niveau.

FØR | Standart
Bilfabrikkerne designer deres undervogne for at appellere til det bredest mulige udvalg. De giver masser af plads til forbedringer i form af køreegenskaber, sænkning -udseende, som enhver entusiast ønsker.

EFTER | MED PRO-KIT
Du vil med det samme bemærke den betydelige forbedring i køreegenskaberne, responsen, og bremsningen. Som Glasur-på-kagen kommer du også af med den alt for store afstand fra dæk til skærmkant, hvilket ikke kun forbedre udseendet, men også brændstoføkonomien.